Alla inlägg under maj 2013

Av Olivia - 31 maj 2013 23:48

emmie och gabby ska sova över vi har precis sätt cocpit den var jätte rolig men nu sitter jag och gabby vid datorn och emmie försköker sova. snart ska jag och gabby också sova.

men vi ses godnatt!!  hoppas att jag drömmer något bra!!

Av Olivia - 31 maj 2013 14:20

  Här är lilla jag som bloggar och kollar på tv med mina kompisar Emmie och Gabrielle sen ska vi vi till badminton.

  hejdå!!!!!!!!

Av Olivia - 31 maj 2013 11:18

nu är jag i skolan vår lärare är i frankrike så vi har en vikarie. jag har fått reda på att hon är gravid. hon kommer från mexico. hon är jätte snäll  

Av Olivia - 30 maj 2013 21:39

i går köpte jag en glitter tidning temat var pinsamt! den var så bra det var olika kändisars pinsamheter jag läste om one direction, selena gomez m.m det var t.ex liam som råkade spreka sina byxor under en konsert han sa att det var jätte pinsamt. jag älskar att veta olika kändis hemlisar och pinsamheter jag älskar specielt one direction´s .

jag älskar nästan allt med one direction. jag har jätte många affischer och saker på one direction och jag har böker om dem m.m

jag är helt galen i one direction.  i love one direction

i am a directiner/directioner

jag vill bara träffa dem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 


i alla fall godnatt    

Av Olivia - 28 maj 2013 15:09

nu är jag hos min kompis Emmie vi är på våra datorer. senare ska vi åka onda board jag och gabrielle men emmie kommer åka på sin nya sparkcykel.

Och idag övade vi på cup song det var kul


just nu kollar vi på good luck charlie.

 iallafall hejdå!!!!



Av Olivia - 27 maj 2013 19:15

i dag har jag haft jätte kul med mina vänner. och jag har varigt klass träff och vi spelade brändboll. min lillebror var jätte duktig.

Av Olivia - 27 maj 2013 16:12

jag och min kompis Emmie har precis delat ut mina kalas kort till mitt övernattnings kalas men vi ska dela ut mer i kväll på en klass träff på vår skola.

och så ni bara vet jag älskar One Direction!!!!!!!!!!!!


ha det göttttt!!!!!!!     

Av Olivia - 27 maj 2013 14:34

Hejsan alla bloggare. Jag har precis fått en egen blogg och jag är ny här.       

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards